Linia autobusowa ZTM do Chotomowa

Wiemy, że wójt wie o naszym forum wiec pewnie bedzie odpowiadał na nasze pytania :)

Linia autobusowa ZTM do Chotomowa

Postprzez szmitek » 13 sty 2008, o 01:50

Moje pytanie do pani Wójt z 19 grudnia 2007 (zadane na stronie http://www.jablonna.pl/index.php?cmd=prezydent&opt=nowy) odrzucone na stronie gminy (nieopublikowane, za pewne z obawy Pani Wójt):

"Szanowna Pani Wójt,

Pisze, ponieważ przeczytałem artykuł w gazecie "Echo Powiatu Legionowskiego" z 7 grudnia dotyczący zmian komunikacyjnych w nowym roku. Nie powstanie linia do Chotomowa z powodu braku finansów gminy, z kolei w Jabłonnie oprócz stworzenia dwóch wariantów tras do Legionowa (723 i 801 ulicą Modlińską, a 731 obwodnicą), czego nie ma w żadnej podwarszawskiej wsi, ma powstać jeszcze nowa linia 734. Dlaczego linia 734 nie mogłaby docierać do Chotomowa? Dlaczego w jednej wsi mają być 4 linie i 3 warianty tras, a w drugiej nic? Czy linia do Chotomowa jest droższa od trzymania 732 i 801 na dłuższej trasie i wprowadzania nowej linii do Jabłonny? Przecież linia do Chotomowa nie musiałaby mieć dużej częstotliwości, wystarczyłby na przykład taki rozkład odjazdów w Chotomowie (dostosowywałem do linii tramwajowej 18 dowożącej do centrum):

Dzień powszedni:
05: 38
06: 05 35 55
07: 17 42
08: 17 49
09: 17 49
10: 35
11: 17 49
12: 17 49
13: 17 42
14: 17 42
15: 17 42
16: 17 42
17: 17 42
18: 35
19: 35
20: 35
21: 35

Sobota i święta:
05: 38
06: 30 55
07: 35 56
08: 35 56
09: 26
10: 26
11: 26
12: 26
13: 26
14: 26
15: 26
16: 26
17: 26
18: 26
19: 37
20: 37
21: 37

Linia w stronę Chotomowa nie musiałaby się kończyć w Chotomowie, gdyby chodnik nie kończył się na skrzyżowaniu Partyzantów z Kościelną. W gminie Nieporęt nawet przystanki mają w nazwach oddalone wsie połączone chodnikiem do przystanku (np. przystanek „Kąty Węgierskie” w Rembelszczyźnie). Dlaczego Pani nie chce, aby linie ZTM obsługiwały większą część gminy? To wygląda jakby Pani chciała zafundować jak najwięcej linii do Jabłonny, aby pokazać, że jest Pani o wiele lepsza od poprzednika, za którego kadencji przez pewien czas linie ZTM nie obsługiwały Jabłonny.

Z poważaniem,
Kamil Szmit"
Kamil Szmit
szmitek
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 maja 2007, o 11:39
Lokalizacja: Chotomów

Postprzez szmitek » 29 sty 2008, o 18:55

Jest już ogólnikowa odpowiedź.

Szanowny Panie Kamilu,
Na wstępie chciałam Pana zapewnić, że zależy mi na tym aby w całej gminie dobrze działała komunikacja. Dlatego też prowadzę na ten temat rozmowy z Zarządem Transportu Miejskiego. Rozważamy, by autobus dojeżdżał także do Chotomowa.
Problemem oprócz występujących rozbieżności finansowych jest brak taboru w ZTM. W tym momencie na nową linię ZTM nie posiada autobusów.
Odnośnie Pana ostatniej uwagi, nie muszę udowadniać, po prostu jestem lepsza od poprzednika.

Olga Muniak, Wójt Gminy Jabłonna


Chciałbym zauważyć, że ZTM nigdy nie będzie posiadał autobusów. Posiadają je przewoźnicy, którzy obsługują linie dla ZTM.
Kamil Szmit
szmitek
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 maja 2007, o 11:39
Lokalizacja: Chotomów

Postprzez sikora » 29 sty 2008, o 19:50

Cóż, szanowny Kamilu, pani wójt zapomniała dodać, że jest lepsza od porzednika... w kompromitowaniu się swoją bezdenną ignorancją i nieznajomością tematów, na które się wypowiada. I choć nie musi, na każdym kroku to udowadnia.
sikora
 
Posty: 75
Dołączył(a): 8 mar 2007, o 23:06

Postprzez szumski » 29 sty 2008, o 20:07

Sikora, Kamil jest młodym bardzo samodzielnie i niezależnie myślącym chłopakiem, nie zarażaj go swoim jadem, on właściwe wnioski wyciąga i bez tego ssssssssssyku. Pozdr.
szumski
Kłusownik kołtuństwa
 
Posty: 4874
Dołączył(a): 29 sie 2006, o 06:21

Postprzez ygloo » 30 sty 2008, o 09:03

hehe, chciałbym jeszcze dodać, zę z wsią Jabłonna tez tak różowo nie jest - czy autobus bedzie na obwodnicy nikt nie wie, a juz na pewno nie przejmuje sie tym Wójt.
Cyt z forum gazetowego naszej wsi:
Gmina ma nas w dupie. Autobus nie pojedzie bo muszą hahahaha
otworzyc oficjalnie obwodnice (kwiecien, maj). Zapytałam sie
dlaczego? Zwalili na wymogi generalnej dyrekcji. Pan vicewójt
dopiero jak powiedziałam, ze sprawdze ta informację w GDDKiA czy
robia jakies przeciwwskazania dla ruchu autobusów na obwodnicy
wycofał sie z tej wersji (zwyczajnie kłamał) i powiedział, ze....mam
zadzwonic we wtorek moze da mi jakies nowe informacje.
Nie powtorze co mu nagadałam bo mnie trzesie. Od ponad miesiaca
nasza gmina NIE ZROBIŁA NIC !!!!!!!! A własciwie wszystko cofneło
sie od ostatniej mojej rozmowy.

oraz następny post:
Tak się śmiesznie składa, że ja mam kontakty zawodowe z GDDKiA,
sprawę sobie dziś sprawdziłem drogą towarzyską.
Otóż NIKT z Gminy Jabłonna się z nimi nie kontaktował. Poza tym to
decyzję w tym zakresie oni tylko opiniują, a wydaje ją wojewoda.
Opinia jest wydawana w momencie akceptowania projektu i nie jest
zmienialna z prostej przyczyny - od niej zależą parametry budowanej
drogi. Opinia taka była wydawana w 2004 roku i zatwierdzona aneksem
w 2007 roku (dotyczyło oznakowania poziomego). Jest ona POZYTYWNA.
ZTM jest gotowe z dnia na dzień zmienić trasę jednej z linii i
puścić ją obwodnicą.
Wójcina widzi problem w...zapłaceniu za korzystanie z 300 metrów
trasy, bo o tyle wydłuży się trasa tej linii. A ponieważ widzi
problem - zatem nic się nie robi, bo i po co.


żeby nie było, że kogokolwiek bronię - walczyłem sam jak lwica o te przystanki na obwodnicy, zostały przystaneczki piekne zrobione, ale jak widać, autobus na trasie obwodnicy to juz jest poza możliwościami włodarzy.
Więc nie dziwcie się: Chotomów nawet przystanków jeszcze nie ma ... ;-)
Avatar użytkownika
ygloo
 
Posty: 198
Dołączył(a): 26 lip 2006, o 09:11
Lokalizacja: Jabłonna

Postprzez szumski » 30 sty 2008, o 15:31

Wszyscy bardzo ładnie piszecie, tylko skąd kasa??? Dofinansowanie sirotów po komunie tych z czerwonymi autobusami, co same na siebie zarobić nie umieją będzie kosztować gminę w 2008 r. równe pół banieczki - 500 000 PLN. przy 300 000 w 2007 a więc znaczący wzrost. Na zasadzie jedna baba drugiej babie i kontaktów towarzyskich nieroby perfidnie wykorzystują naiwną publikę do wymuszania jeszcze większego haraczu.

Wójcina widzi problem w...zapłaceniu za korzystanie z 300 metrów
trasy, bo o tyle wydłuży się trasa tej linii. A ponieważ widzi
problem - zatem nic się nie robi, bo i po co.
Ten cytowany mądrala jak nie widzi problemu to niech dołoży z kieszonkowego. Wójcina po cholerę ma tam jechać? Dostała w budżecie pół bańki i w zębach zaniesie terrorystom te pół bańki. Jak chceta dołożyć jeszcze pół to niech najpierw rada przesunie uchwałą środki np. z dróg bo to ten sam dział, tylko potem nie miałczajta, że od tego autobusu co płacita bilet i gmina (wszyscy) jeszcze wtryniła milion trza wiosłować na osiedle po pępek w błocie. Ament.
szumski
Kłusownik kołtuństwa
 
Posty: 4874
Dołączył(a): 29 sie 2006, o 06:21

Postprzez ton » 31 sty 2008, o 11:27

Te 500 000 zł na ZTM to jakieś przegięcie. Średnia wychodzi ponad 1350 zł na dzień. Myślę, że dałoby się znaleźć o wiele taniej przewoźników prywatnych. Ale jak zwykle wójt ma nas w d...

Nie rozumiem jak można płacić tyle za autobusy, które przyjeżdżają pełne już do Jabłonny, tak że trudno do nich wsiąść, nie mówiąc już o siedzeniu. Myślę, że należałoby znów zbojkotować ZTM...
Avatar użytkownika
ton
 
Posty: 311
Dołączył(a): 10 sty 2008, o 15:01
Lokalizacja: JABŁONNA

Postprzez Assessander » 31 sty 2008, o 13:30

rata leasingowa na nowy autokar to jakieś 9 k zł (w sumie to można i używany , kurde może biznes rozkręcę i z gminą się dogadam. za 500 tys zł rocznie + wpływy z biletów myslę że 3 autokary by się utrzymało hehe
Assessander
 

Postprzez Bartek » 30 wrz 2008, o 07:34

"......Zastanawiamy się nad wprowadzeniem naszych biletów w autobusach prywatnych przewoźników - mówi rzecznik ZTM Igor Krajnow i podaje przykład Chotomowa. Dziś ta miejscowość ma linię, która łączy ją z centrum Warszawy okrężną drogą przez Legionowo. Według planu ZTM docierałaby szybciej, przez Jabłonnę, ale tylko do węzła przesiadkowego na obrzeżach centrum (np. Żerania FSO albo stacji metra Marymont). Przewoźnik byłby dotowany przez ZTM i władze Jabłonny, dostałby też żółte warszawskie kasowniki. Gdyby się to udało, mielibyśmy kolejny krok do komunikacji aglomeracyjnej." Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,3486 ... liach.html
Bartek
 

Postprzez Tommy » 30 wrz 2008, o 08:37

ale tylko do węzła przesiadkowego na obrzeżach centrum (np. Żerania FSO albo stacji metra Marymont)

Jeszcze tylko most Północny i zostawiam auto w domu. :viva: ,ale kiedy to będzie.
Avatar użytkownika
Tommy
 
Posty: 599
Dołączył(a): 15 wrz 2006, o 10:17
Lokalizacja: Chotomów

Następna strona

Powrót do Pytania do wójta



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość