Budowa w centrum

Chotomów i Dąbrowa Chotomowska

Re: Budowa w centrum

Postprzez szmergiel » 13 mar 2014, o 07:58

No proszę, wczoraj przemarudziłem na cenę LPG a dziś już 11 groszy mniej, choć nadal Huzar tańszy. Może zbieg okoliczności a może nie.
Avatar użytkownika
szmergiel
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3 cze 2012, o 17:57
Lokalizacja: Chotomów

Re: Budowa w centrum

Postprzez Blazer » 13 mar 2014, o 08:48

Loco, a ty rozmawiałeś z właścicielem, czy pracownikami? Bo ja rozmawiałem z właścicielami i nigdy nie słyszałem o takiej wersji wydarzeń. Wręcz odwrotnie prosili aby wszelkie nieprawidłowość natychmiast im komunikować i że PRZEWINIENIA PRZECIWKO KLIENTOWI SĄ NAJWYŻSZYM "PRZESTĘPSTWEM" PRACOWNIKA, bo jak mówią jak okrada mnie to trudno-poradzę sobie, ale jak działa na szkodę całego obiektu, to robi pod górkę tym ludziom którzy ciężko pracują na dobrą opinię i wygląd całego sklepu.
Ludzie jak to ludzie, różni się zdarzają, jeden powie tak drugi inaczej (chodzi o pracowników), czasami zdarza się, że cena się nie zgadza (przy takiej ilości asortymentu) i w moim wypadku nigdy nie było problemu z jej zmianą. Zresztą, zmiana taka jest OBOWIĄZKOWA- zgodnie z prawem. Mam wrażenie, że wszyscy tu oceniają pewien sklep nie po rozmowie z właścicielem (lub osobami do tego upoważnionymi), tylko po rozmowie z p. Krysią z kasy, która raz ma lepszy dzień raz gorszy. Sam prowadzę działalność i wiem, że pracownicy są naprawdę różni, niby na rozmowie o pracę jest OK, a później wychodzi niezłe ziółko. Oczywiście, nie dotyczy to wszystkich pracowników.
Podobnie jest z klientami, są naprawdę różni i czasami rozmowa idzie w takim kierunku, że obie strony są zdziwione.
Loco, proszę tylko poniższej sytuacji nie bierz do Siebie, gdyż uważam, że na pewno miałeś rację i tak jak napisałeś należała Ci się zmiana ceny. A poniższy przykład nie jest kierowany do Ciebie, pokazuje tylko ogólne problemy z którymi borykają się Polscy przedsiębiorcy (nie tylko Ci z branży spożywczej).
Jedna z sytuacji.
Klient zakupił (przez internet), na portalu aukcyjnym pewną rzecz (nieważne co), w opisie aukcji było przesyłka pocztą polską priorytetowa 7zł. A on dzwoni i mówi, że chce ekonomicznym (4zł), po czym właściciel informuje, że wysyła tak jak jest napisane na aukcji tylko priorytetem. Ekonomicznym wysyłał na początku działalności i listy ginęły. Klient na to, że chce ekonomiczny, właściciel kolejny raz informuje, że w opisie aukcji przed zalicytowaniem jest wszystko jasno opisane i można się zapoznać z warunkami itd., nie będzie zmieniał ustaleń, bo później będzie miał problemy, że przesyłka idzie 2-3tygodnie itd. W końcu właściciel, został nawyzywany od złodziei i gówniarzy itp. .Co ciekawe nie otrzymał negatywnego komentarza, a to znaczy, że klient przemyślał sytuację i uznał, że właściciel nie zrobił wszystko jak należy, a to on nie zapoznał się z warunkami aukcji przed kupnem.

Po prostu klienci są różni i wielką sztuką jest umiejętność prowadzenia rozmowy (nie tylko z klientem) tak by rozmówca zrozumiał nasze intencje.
W lokalnym biznesie mamy ten komfort, że możemy dowiedzieć się jakie stanowisko zajmuje właściciel. W korporacjach jedynie możemy usłyszeć "ja cen nie zmieniam, to przychodzi z centrali", bo i tam zdarzają się nieprawidłowości. Im większy sklep i asortyment, tym większe szanse na pojawienie się różnic w cenach pomiędzy etykietą, a systemem. Błędy (choć nie powinny), pojawiały się, pojawiają i pewnie pojawiać się będą, bo jesteśmy tylko ludźmi.
Blazer
 
Posty: 40
Dołączył(a): 28 lis 2006, o 21:16
Lokalizacja: Chotomów

Re: Budowa w centrum

Postprzez Arayashiki » 13 mar 2014, o 21:19

Różnice w cenach pomiędzy tym co na półce i na kasie może i mogą się czasem pojawiać, ale przeterminowany towar z "odświeżoną" etykietą z datą przydatności do spożycia (nowa przyklejona na starą), to już nie ma prawa się zdarzyć. A mi się to niestety zdarzyło w Feniksie.
Arayashiki
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3 sty 2011, o 23:27
Lokalizacja: Chotomów

Re: Budowa w centrum

Postprzez Blazer » 13 mar 2014, o 22:43

Ciekawe tylko na czym, bo jak tak myślę, to wszystko ma chyba trwale naniesioną datę przydatności (i nawet nie wiem, czy wymóg ten nie jest związany z prawem) i żaden producent nie stosuje etykiet czy też metek, w 99,99% procentach data jest chyba trwale związana z opakowaniem produktu, a w opisie na opakowaniu jest umieszczona informacja gdzie szukać daty przydatności.
Blazer
 
Posty: 40
Dołączył(a): 28 lis 2006, o 21:16
Lokalizacja: Chotomów

Re: Budowa w centrum

Postprzez Jendrula » 14 mar 2014, o 17:44

T co o cenach piszecie zdarza się w każdym sklepie, wciskanie towaru przeterminowanego to kombinatorstwo pracowników odpowiadających za właściwe dokładanie towaru (zasada FIFO- sprawdźcie w googlach), i chcą przed szefem swoje zaniedbania ukryć- normalka w sklepowym biznesie.
Fenix ma 3 - 4 kasy i są pory dnia kiedy ruch jest maksymalny a wtedy WSZYSTKIE KASY MAJĄ DZIAŁAĆ a nie piz.....jedna z druga patrzą jak się koleżanka męczy obsługując klientów a one udają że towar dokładają, towar się dokłada jak jest mało Klientów a nie wtedy jak jest tłum!!! Za tą radę biznesową poproszę o stosowne wynagrodzenie dla Jendruli (jakiś Łyskaczek z górnej półki na Fenixie?) że rada prosta? a bo proste rzeczy najtrudniej docierają do mózgownicy, za to pustki w portfelu mam nadzieję że szybko dotrą do głowy właścicieli/zarządzających. Jak się otwiera poważna konkurencja to trzeba zwierać pośladki i ostro pracować a nie pie....obsługe Klienta! UFFFF... moze wulgarnie ale dota jak sobie "dobrym słowem marudziłem to jakby nie docierało do tych co za Fenixa odpowiadają. :shoot:
Haec Sybillae foliis obscuriora- to mniej zrozumiałe od wyroczni Sybilli
Jendrula
 
Posty: 1630
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 10:25
Lokalizacja: Dąbrowa Chotomowska

Re: Budowa w centrum

Postprzez MagdaM » 14 mar 2014, o 21:34

Nie wiem...może ja faktycznie nigdy w Fenixie nie trafiłam na godziny szczytu ale mi się w dłuższej kolejce niz 2-3 osoby przede mną nigdy tam stac nie zdarzyło...
MagdaM
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 16:26
Lokalizacja: Dąbrowa Chotomowska

Re: Budowa w centrum

Postprzez Jendrula » 15 mar 2014, o 19:23

Zajedź jutro "po sumie" w kościele.
marny los handlowca, który nie widzi kiedy i gdzie ma klientów.
Haec Sybillae foliis obscuriora- to mniej zrozumiałe od wyroczni Sybilli
Jendrula
 
Posty: 1630
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 10:25
Lokalizacja: Dąbrowa Chotomowska

Re: Budowa w centrum

Postprzez Blazer » 15 mar 2014, o 22:35

Jendrula, daj już spokój, nudny się robisz. :sleep:
Ja polecam wizytę w niedzielę w godz. 8-12 i 14-22. Dzięki temu moja teoria że nie ma kolejek będzie prawdziwa. Swoją drogą ten sklep nie jest czynny tylko w godz. 13:00-14:00.
Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że dziwnym jest, że Warszawa korkuje się o 16:15 (jak wszyscy z pracy wyjadą), do skrzyżowania ulic x z y w godzinach 17-18 trzeba czekać 20min., a na Parkingu Metro Młociny nie ma miejsc o 10:00 w tygodniu.
Słaba wiarygodność kogoś kto musi szukać dnia i godziny (i to w momencie kiedy najwięcej ludzi wchodzi do sklepu-więc siłą rzeczy nawet gdyby było 10 kas to i tak byłyby kolejki), by udowodnić swoją teorię. Nie sądzę, że Fenix ma klientów tylko po sumie.
Skoro, rozmawiamy już tak o kolejkach, to dziś byłem w Selgrosie i chciałem przedostać się z działu alkoholowego do działu przy głównym wejściu. Niestety, wybrałem sobie drogę przy kasach i co? Przejść nie można było, takie kolejki były, że ludzie przy regałach stali. Pokonanie tej trasy zajęło mi 2 (a może i 3) razy więcej czasu niż normalnie, a chodziła też tylko połowa kas. Co ty na to? Przecież to potężna firma, z dużym zapleczem know-how, a i tak są kolejki.
Na pytanie (przy kasie) "co takie kolejki" odp: "Cóż sobotnie popołudnie, normalka". Dodam, że nie czepiam się ich, że są kolejki, bo ja w przeciwieństwie do niektórych rozumiem, że jest taki okres, kiedy kolejki są czymś normalnym.
Nawet Biedronka zapraszała na otwarcie ludzi z Jabłonny i Legionowa (żeby kichy nie było, gdyby okazało się, że Chotomów nie wystarczy) i generowała sztuczny ruch ( taki zabieg markietingowy-jak mawiają niektórzy).
Blazer
 
Posty: 40
Dołączył(a): 28 lis 2006, o 21:16
Lokalizacja: Chotomów

Re: Budowa w centrum

Postprzez Jendrula » 16 mar 2014, o 09:06

Blazer ! może jestem nudny ale co powiedzieć o tobie, żadne fakty i argumenty nie przemawiają do ciebie... jak nazwać takie zjawisko? To że są kolejki w godzinach szczytu to normalka, nienormalne jest że w tym momencie .... zamiast obsadzić kilka kas(albo wszystkie) pracownicy zajmują się czymś innym i to wtedy jak wyrósł potężny konkurent . Po prostu kapitulują właściciele Fenixa i.... czekają na cud. Nie słuchajcie Blazera bo niestety mgliste ma pojęcie o handlu i w życiu w sklepie nie pracował a swoje mądrości o tym jak to dobrze jest jak kolejki do kasy , głosi na forum.
Temat kolejek przerabialiśmy za komuny, więc raczej Polacy podniecać się nie będą tym że mogą sobie postać w kolejce do kasy, tylko nogami zagłosują.... a szkoda by było bo dyskont potrzeb naszych Chotomowskich Klientów nie zaspokoi. Czemu tak bronisz Blazer złego zarządzania w Fenixie? Właścicielem jestes? Jak tak to weź się do roboty bo KASA UCIEKA, a jak już ucieknie to nieprędko, jeśli w ogóle, wróci. Jeśli robisz to z sympatii to fałszywy przyjaciel z ciebie, co tylko kadzi a nie powie prawdy, by przyjaciół od "zguby uchronić"
Selgross to nie sklep tylko hurtownia dla prowadzących biznes i nie porównuj go z detalicznym sklepem.
Weź też pod uwagę iż Fenix do tanich sklepów nie należy i za wyższe ceny należy sie nam Klientom odpowiednio lepsza obsługa niż w Auchan lub Biedrze, gdzie kolejki do kas ale za to mają niższe ceny.
UFF jak tego nie zrozumiesz to już nie wiem co może Cię przekonać, byś przestał pisać głupoty na forum.
Haec Sybillae foliis obscuriora- to mniej zrozumiałe od wyroczni Sybilli
Jendrula
 
Posty: 1630
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 10:25
Lokalizacja: Dąbrowa Chotomowska

Re: Budowa w centrum

Postprzez Blazer » 16 mar 2014, o 11:26

Powiem, szczerze że mnie nieźle rozbawiłeś swoim postem.
Analiza:
Jendrula napisał(a):może jestem nudny ale co powiedzieć o tobie, żadne fakty i argumenty nie przemawiają do ciebie... jak nazwać takie zjawisko?

Ważne, że do Ciebie fakty i argumenty przemawiają :12:
Jendrula napisał(a): To że są kolejki w godzinach szczytu to normalka, nienormalne jest że w tym momencie .... zamiast obsadzić kilka kas(albo wszystkie) pracownicy zajmują się czymś innym i to wtedy jak wyrósł potężny konkurent .

O ile mi dobrze wiadomo to Fenixie są 3, więc kilka=3 :12:
Konkurent, to jest, ale może dla Lidla, chociaż i z tym bym polemizował. Może Biedronka, to inny klient, a Fenix inny, a może Fenix uzupełnia braki Biedronki. Wręcz bym powiedział, że Biedronka może sprawić, że na Fenixie będą jeszcze większe kolejki, więc wszystkim życzę takiej konkurencji.
Jendrula napisał(a):Po prostu kapitulują właściciele Fenixa i.... czekają na cud.

Kolejna insynuacja, jak z bankructwem, prowadzaniem kury szczać i jeszcze kilkoma innymi.
Jendrula napisał(a):Nie słuchajcie Blazera bo niestety mgliste ma pojęcie o handlu i w życiu w sklepie nie pracował a swoje mądrości o tym jak to dobrze jest jak kolejki do kasy

To jest moje ulubione, sugerowanie innym co mają robić->świadczy tylko o braku argumentów. Jak w przedszkolu, "teraz ja, ja,ja...", "pani go nie słucha on kłamie...". Pozwól, że może każdy sam wyciągnie wnioski.
Jendrula napisał(a):Właścicielem jestes?

To w końcu mam pojęcie o handlu czy nie, skoro raz jestem, a raz nie właścicielem :12:
Jendrula napisał(a):Jak tak to weź się do roboty bo KASA UCIEKA, a jak już ucieknie to nieprędko, jeśli w ogóle, wróci.

Skąd ta pewność, czyżby wróżbita Maciej :12:
Jendrula napisał(a):Jeśli robisz to z sympatii to fałszywy przyjaciel z ciebie, co tylko kadzi a nie powie prawdy, by przyjaciół od "zguby uchronić"

Nie, no TY to prawdziwy jesteś kumpel. :12:
Jendrula napisał(a):Selgross to nie sklep tylko hurtownia dla prowadzących biznes i nie porównuj go z detalicznym sklepem.

A co decyduje o tym, że jest to hurtownia? Bo chyba nie napis na drzwiach. Skoro, masło, mleko,ryby,pieczywo,owoce i warzywa mogę kupować na szt. to wybacz, ale mogę traktować jak sklep detaliczny. Sam fakt konieczności posiadania karty (którą rozdają na lewo i prawo), nie sprawia, że będzie to pełnoprawna hurtownia. może i kiedyś to była hurtownia, ale obecnie ma z nią coraz mniej wspólnego.
Jendrula napisał(a):Weź też pod uwagę iż Fenix do tanich sklepów nie należy i za wyższe ceny należy sie nam Klientom odpowiednio lepsza obsługa niż w Auchan lub Biedrze, gdzie kolejki do kas ale za to mają niższe ceny.

Czyli tu też są kolejki, a wszystkie kasy działają jak są te kolejki? Czyli jak Fenix będzie tani to moga być kolejki? A może ty w koszyku miałeś najtańsze produkty i dlatego stoisz w kolejce.
Jendrula napisał(a):UFF jak tego nie zrozumiesz to już nie wiem co może Cię przekonać, byś przestał pisać głupoty na forum.

Nie no tym postem mnie przekonałeś (rozśmieszyłeś) i obiecuje nie pisać głupot (wg. wytycznych Jendruli).
Pozdrawiam.
A tak na poważnie, to Jendrula ewidentnie (moim zdaniem) próbuje oczernić ten sklep i wygląda to tak jakby sam fakt istnienia tego sklepu (niezależnie co zrobią właściciele) uwierał go w pewne miejsce.
Blazer
 
Posty: 40
Dołączył(a): 28 lis 2006, o 21:16
Lokalizacja: Chotomów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Aktualności Chotomowskie



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron