KWW Lucyna Pońc ,kandydat na radną Gminy Jabłonna,Okręg nr 2

KWW Lucyna Pońc ,kandydat na radną Gminy Jabłonna,Okręg nr 2

Postprzez lucyna.ponc » 11 lis 2010, o 14:03

Nazywam się Lucyna Pońc. Studia wyższe ukończyłam na Uniwersytecie Warszawskim, z wykształcenia jestem pedagogiem. Jako nauczyciel dyplomowany, a następnie pedagog szkolny przez 30 lat związana byłam ze Szkołą Podstawową w Jabłonnie. Przez kilka ostatnich lat pracowałam także w warszawskich uczelniach jako pedagog konsultant. Mam dwóch synów z rodzinami, którzy są moją radością. Śladem mojej 98-letniej mamy Zofii Rudnickiej całe swoje życie związałam z Jabłonną. Tu mieszka kilka pokoleń moich uczniów, z których jestem dumna. Wiążąc się zawodowo, jak również prywatnie z Jabłonną, znam ludzi, ich bolączki i potrzeby. Mam duże doświadczenie, wiele zapału i - co najważniejsze – pomysły, jak pomóc mieszkańcom w rozwiązywaniu problemów. Szczególnie bliska jest mi młodzież i ludzie starsi. Start w wyborach na radną gminy Jabłonna jest wyrazem chęci niesienia pomocy i rady, co robić , by nasze wspólne życie było lepsze.
Dlatego proponuję;
Najpierw posprzątać własne podwórka z materiałów szkodliwych dla zdrowia np. eternitu (z pomocą gminy) a w ich miejsce posadzić tam gdzie jest możliwość krzewy i kwiaty. W znacznej mierze możemy zrobić to sami małym kosztem, a w pięknym i przyjaznym otoczeniu, żyje i pracuje się lepiej i przyjemniej.

W dalszym ciągu należy kontynuować, to co rozpoczęto, a więc utwardzanie i modernizację dróg i ulic w Gminie. Dalsze prace nad kanalizacją i wodociągiem, które niestety trwają tak długo.
Mieszkamy blisko Warszawy, a ścieki wstydliwe odprowadzamy do szamb przydomowych.
A jeżeli już mowa o Stolicy, to jest wielki problem z dotarciem do domu w godzinach wieczornych i nocnych. O pójściu do teatru, czy na koncert nie ma mowy. Prywatne autobusy o godz. 21 kończą swoje jazdy. Pozostaje komunikacja miejska, która jaka jest wszyscy wiemy.