Astrabas Monika kandydatka do RG, okręg nr 3, lista 25

Astrabas Monika kandydatka do RG, okręg nr 3, lista 25

Postprzez Astrabas » 14 lis 2010, o 12:04

Nazywam się Monika Astrabas, mam 33 lata i od urodzenia mieszkam w Chotomowie. Tu dorastałam, tu dorastają moje dzieci.
Ukończyłam Wyższą Szkołę Finansów, Bankowości i Zarządzania w Warszawie, na kierunku finanse przedsiębiorstw. Jestem samodzielnym księgowym. Obecnie pracuję w administracji publicznej.
Jestem zapalonym społecznikiem. Pełniłam funkcje skarbnika w Radzie Rodziców Gminnego Przedszkola w Chotomowie w czasie pierwszego roku działania tej placówki.
Do Rady Gminy zdecydowałam się kandydować, ponieważ uważam, że mam wiele pomysłów i możliwości aby wraz z innymi mieszkańcami zbudować przyjazną gminę, w której nam wszystkim będzie się żyło wygodnie i bez problemów.
Jestem osobą bezpartyjną.

Najpilniejsze sprawy jakimi chciałabym się zająć w nadchodzącej kadencji to :

1. Budowa szkoły na granicy Jabłonny i Chotomowa
Warunki w szkole podstawowej w Chotomowie są ciężkie i przez najbliższe 2 lata nie poprawi się sytuacja lokalowa. To niestety nasza rzeczywistość. Już teraz nasza szkoła pracuje na tzw. 1,5 zmiany, a niestety od przyszłego roku będzie konieczność wydłużenia czasu pobytu dzieci w szkole. Czemu? Od przyszłego roku do szkoły trafią nie tylko 7-latki ale i 6-latki. A od 2012 roku już wszystkie 6-latki będą objęte obowiązkiem nauki w szkole. Nie ma wątpliwości, że planowana budowa CEKS musi ruszyć! Dobrym rozwiązaniem jest budowa etapami. Najpilniejsza zatem to budowa nowej szkoły i zaplecza sportowego.
2. Rozbudowa i unowocześnienie przedszkola gminnego w Chotomowie