Okreg 15

Kandydaci na radnych i wójta.
Tu może przedstawić się każdy kandydat w odpowiednim dla siebie okręgu wyborczym.
W tym dziale nie prowadzimy dyskusji.

Okreg 15

Postprzez KrzysiekM » 29 paź 2014, o 11:19

Boża Wola, Janówek Drugi, Suchocin, Trzciany, Wólka Górska.
1. MARJAŃSKA Małgorzata, lat 38, zam. Janówek Drugi |zgłoszony przez KWW JEDNA JABŁONNA - lista nr 25
2. GAŁECKA Teresa Hanna, lat 58, zam. Suchocin |zgłoszona przez KWW CHODORSKI JAROSŁAW - lista nr 26
3. PODŁUCKI Adrian, lat 22, zam. Suchocin |zgłoszony przez KWW ZBIGNIEWA GARBACZEWSKIEGO - lista nr 27
4. BUŁKA Artur Janusz, lat 43, zam. Boża Wola |zgłoszony przez KWW OLGI MUNIAK - lista nr 30
Krzysztof Malec
KrzysiekM
Site Admin

Re: Okreg 15

Postprzez MalgorzataMarjanska » 7 lis 2014, o 19:10

Małgorzata Marjańska

Szanowni Mieszkańcy,
Mam 38 lat i jestem mieszkanką miejscowości Janówek Drugi. Prywatnie jestem żoną, matką dwójki dzieci i pracuję jako urzędnik państwowy w administracji publicznej. Jestem osobą otwartą i gotową do podejmowania nowych wyzwań. Cechuje mnie uczciwość, odwaga cywilna a także otwartość na problemy innych.
Jako kandydatka komitetu Jedna Jabłonna chciałabym przyczynić się do rozwoju całej Gminy, ale w sposób stanowczy będę dążyć do rozwoju miejscowości:
JANÓWEK DRUGI, TRZCIANY, SUCHOCIN, BOŻA WOLA, WÓLKA GÓRSKA.
Chcę aktywnie wpływać na realizację planów budowy sieci kanalizacyjnej i gazociągu dla naszych miejscowości oraz oświetlenia ulic i przystanków autobusowych.
Znam potrzeby dzieci i młodzieży, więc wiem jak duży wpływ na ich rozwój mają dodatkowe zajęcia edukacyjne i projekty kulturalne. Równie ważnym czynnikiem prawidłowego ich rozwoju są różne formy aktywności fizycznej. Dlatego będę wspierać budowy i modernizacje placów zabaw. Nie zaniedbam też starań o uwzględnienie w planach gminnych nowej szkoły podstawowej dla naszego rejonu.